سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که در عقد قرارداد آتلیه عروس باید رعایت کنیم :

 

برای انتخاب آتلیه عکاسی برای شب عروسی تان بسیار دقت کنید . اگر میخواهید با آتلیه برای شب عروسی تان قرارداد ببندید حتما به نکات زیر دقت کنید :

حتما ساعت اضافی برای فیلمبرداری بعد از ساعت ذکر شده در قرار داد را مشخص نمایید.

قبل از بستن قرارداد با آتلیه عکاسی حتما عکس ها و نمونه کارها را به دقت بررسی کنید چرا که نمونه کارهای آتلیه عکاسی بشدت نشان دهنده ی میزان کیفیت کار آنها می باشد .

از عکاس بخواهید تا کارهای قبل و بعد از رتوش و ویرایش عکس ها را به شما نشان بدهد.


محل باغ را برای فیلمبرداری کلیپ عروسی در قرار داد ذکر کنید چرا که در بسیاری از موارد دیده شده که باغی که در قرارداد ذکر میشود با باغی که در روز عروسی شما را برای تهیه کلیپ و فیلمبرداری عروسی به آنجا میبرند متفاوت است و به دلیل اینکه در قرارداد چیزی ذکر نشده شما از لحاظ قانونی نمیتوانید شکایت کنید و یا معترض شوید .

برای اینکه بتوانید تمام موارد را در دست بگیرید و مشکلی برای روز عروسی نداشته باشید سعی کنید تمامی مواردی که با آتلیه عکاسی و مدیر آتلیه صحبت میکنید را مکتوب نمایید .

فراموش نکنید که این شب از به یاد ماندنی ترین شب های زندگی شماست پس با بهترین برنامه ریزی کارهایتان را انجام دهید اجازه ندهید برخی عوامل مانند ذکر نکردن مفاد شفاهی در قرارداد کتبی برای شما مشکلی پیش بیاورد.

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که حتما کسی را به همراه داشته باشید که بتواند در روز عروسی این کارها را مدیریت کرده و از بار مسئولیت و استرس شما در روز مهم عروسی کاسته شود.