سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ژست های بی نظیر آتلیه عکاسی برای خانم ها

 

در آتلیه عکاسی و یا حتی در منزل خودتان و عکس های معمولی ژست دادن و اصول آن برای عکاسان، به خصوص آنهایی که تازه دست به دوربین شده اند یکی از دغدغه های مهم به حساب می آید. اینکه چه میزان در ژست عکاسی و پیاده کردن آن روی سوژه تسلط کافی داشته باشید تاثیر مثبت یا منفی روی سوژه یا مدل شما خواهد گذاشت. در نوشتار انواع ژست های عکاسی برای خانم ها چند نمونه ژست برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مفید واقع شود. شما می توانید برای اول کار چند نمونه از ژست ها را به خاطر بسپرید تا در مواقع ضروری دچار سردرگمی و فراموشی در نوع ژست عکاسی نشوید  .

 

شما به عنوان عکاس وظیفه کنترل اوضاع را به عهده دارید. اگر مدل شما جزو افرادی باشد که اولین بار است در مقابل دوربین قرار میگیرد ممکن است دچار استرس شود. در این گونه مواقع شما با صحبت کردن و ایجاد صمیمیت از طریق گفت و گو با مدل، هم می توانید از میزان استرس مدل خود کاسته، هم سلیقه او در نوع عکس درخواستی را کشف خواهی نمود.

در یک آتلیه عکاسی هیچ گاه از مدل نخواهید خود ژست بگیرد. این باعث میشود که نتیجه عکس شما بسیار خشک و غیر طبیعی به نظر برسد. و بدتر از همه اینکه مدل احساس کند که با یک عکاس غیر حرفه ای طرف است.

همیشه برای دستان مدل خود ژست داشته باشید. چون بیشتر مواقع از دستان مدل غافل می مانیم و این جلوه ی خوبی به عکس نمیدهد. بهتر است دستان مدل نیز در عکس وظیفه و ژستی داشته باشند.

 

به ترکیب بندی کادر خود همیشه دقت کنید. سعی کنید از شلوغ کردن کادر خود پرهیز کنید. همیشه بهترین زاویه را برای عکاسی در یک آتلیه عکاسی از مدل خود پیدا کنید. می توانید زاوایای مختلف را امتحان کرده تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

دراینجا چند نمونه از ژست عکس گرفتن مناسب برای خانم ها را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم استفاده کافی را ببرید. و در مراجعه به آتلیه عکاسی این نکات را مد نظر قرار دهید.

 

آتلیه عکاسی